reklama

"Vytáča" ma Slovak Telecom

Ak práve čítate tento článok, pravdepodobne sa mi zázračne podarilo na niekoľko minút sa pripojiť na internet a v rýchlosti ho odoslať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Mám zavedený rodinný internet ST. Pripájam sa "klasicky" modemom a cez pevnú linku. Odkedy mi začali ponúkať pripojenie DSL, pripájam sa len sporadicky. Vlastne, dalo by sa skôr povedať, že sa odpájam na internet. Jednoducho to nefunguje. Ak sa mi aj na chvíľu podarí husársky kúsok a na internet sa dostanem, po niekoľkých minútach ma systém odpojí. Modem len vytáča, vytáča, vytáča... Volám bezplatné číslo ST a zisťujem, čo sa deje. Tam ma následne odkážu na providera. Vyvolávam providerovi. Všetko je v poriadku, prihlasovacie meno, aj heslo funguje, mám zavolať ST. Volám ST, kážu mi volať providera. Postupne nadobúdam zvláštny pocit, že tu niečo nehrá, iba ja hrám "horúci zemiak". Vynára sa mi otázka, či to nejakým spôsobom nesúvisí s neustále ponúkaným (a oveľa drahším) pripojením DSL. Nakoniec mi ST po niekoľkonásobných sťažnostiach ponúkne akúsi adresu do Košíc, kam môžem svoju sťažnosť poslať. Čiže žiadne riešenie... Veď monopolná spoločnosť má prakticky neobmedzené možnosti ako sa zahrávať s klientmi, namiesto, aby poskytovala kvalitné služby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sa sťažujem a môj modem vytáča a vytáča a vytáča. Vytáča ma.

Martina Grmanová

Martina Grmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

možno sa po mne nezaprášiodídem ticho, bez menapoviem len zopár krátkych asibudem tu, blízko-vzdialená Zoznam autorových rubrík:  Citová výlevkaLen takKultúra a umenieSpoločnosťSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu