reklama

drobnosti

asi som ešte dieťa. alebo vo mne kúsok z neho ostal. toto dieťa ma mení. stále viac sa teším z drobností. každý deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

teším sa z ruže, ktorú dostanem pri otváraní novej časti preskleného obchodného domu (aj keď tieto "krabice"nemám rada). teším sa. hoci nevonia. je krásna. a keď skloní hlavu, mámstále svoju malú voňavú záhradnú ružu, ktorá nezvädne. (už vysušenú.)teším sa pred zrkadlom z kabátu, ktorý si nikdy nekúpim. nemám naň. aleaspoň na chvíľku je mi v tejto nenormálne studenej klimatizáciiteplejšie (asi aby sa nepokazilo drahé oblečenie). a vychutnám si ajtrblietky na prstoch. ostali mi aj s vôňou po dotyku (drahých) mydiel astužených pien a masážnych olejov s čokoládou, kvietkami, lupienkami aktovie čím ešte.stačí mi prezerať si knihy. listovať medzi stránkami. čítať si úryvky.a hovoriť si: túto si niekedy kúpim .a moja stará gitara, tak trochu do jazzu s jazvou na chrbte. nevymenilaby som jej nádherný zvuk. (aj keď občas tajne obdivujem elektrickú.)nechcem sa vymeniť. nič nechcem vymeniť. minulosť, súčasnosť. budúcnosťnechám na Iného... chcem len vidieť život pri koreni. a písať o ňom. ovšetkom. chcem vidieť slnko, na chvíľu sa zastaviť a vychutnať sidrobnosti života. lúčneho koníka, húsenice padajúce zo stromov, tvármihnúcu sa v okne. a úsmevy. chcem vidieť. drobnosti.

Martina Grmanová

Martina Grmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

možno sa po mne nezaprášiodídem ticho, bez menapoviem len zopár krátkych asibudem tu, blízko-vzdialená Zoznam autorových rubrík:  Citová výlevkaLen takKultúra a umenieSpoločnosťSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu