reklama

lienky a dvadsaťtrojky

chuť. chuť písať prichádza len tak. neohlási sa, nepošle telegram, nezavolá. len príde. a vtedy viem, že je tu. a že musím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

myšlienky sa zvlnia, chvíľu postoja, otočia sa a akoby nič zasa odplávajú. a príde okamih, keď si poviem, toto, presne toto si chcem pamätať. chcem, aby to ostalo. presne tento pocit, táto chvíľa, tentoživot. ale. poobedie prikryje ráno. a večer, ten sa skryje v tme a vpredstavách. všetko zmizne. veci sa dejú, prekrývajú ďalšie a pre tieprvé neostáva miesto. nahrávať svoje myšlienky. pekne poporadí. a potomsi z nich vybrať. toto áno. toto nie.krajšie majú prednosť, aby dlhšie vydržali. aby som dlhšie vydržalatento život. nabíjajú. svietia. ako posledná červená v modrej. poslednálienka v prichádzajúcej jeseni. keď zablúdila na môj prst. a ja som julen jemne odfúkla. maličká. taká maličká, že som sa jej neodvážiladotknúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

v skrini mám ponožky s dvadsaťtrojkou, ktorú oddnes nosím. na ďalší rok. a viem, že "lepšie" to už nebude. lebo to je život a tensi chcem pamätať. lienky a úsmevy neznámych na ulici, dvadsaťtrojky apocit, keď mi žiaria oči. (viem, že žiaria, lebo vtedy som šťastná.)

Martina Grmanová

Martina Grmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

možno sa po mne nezaprášiodídem ticho, bez menapoviem len zopár krátkych asibudem tu, blízko-vzdialená Zoznam autorových rubrík:  Citová výlevkaLen takKultúra a umenieSpoločnosťSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu